• Sportpark

• De Lewedorpse Boys spelen hun thuiswedstrijden op het sportpark aan de Korenweg. Hier vinden wij twee wedstrijdvelden waarvan één verlicht en een verlicht trainingsveld.

Ook zijn de volgende faciliteiten aanwezig:
    - Een kantine met bestuurskamer
    - 4 kleedkamers
    - Materialenberging

Het onderhoud van het gras wordt gedaan door de gemeente Borsele. Het maaien, beluchten en rollen van het gras zijn enkele voorbeelden. In de zomer van 2009 is het hoofdveld volledig gerenoveerd. Het overige onderhoud aan de velden wordt gedaan door een kleine groep vrijwilligers.
    In september 2016 zijn alle verlichtings-armaturen vervangen voor armaturen met LED-verlichting.
  • Na ruim 25 jaar was ook de kantine toe aan een grondige renovatie. Zo is in 2017 is de toiletgroep grondig gerenoveerd, uitgebreid en aangepast aan de moderne tijd. In de zomerstop van 2018 heeft het complete interieur van de de kantine een modern en fris uiterlijk gekregen en is de hele tegelvloer vernieuwd.
    In 2020 werd een lang gekoesterde wens aangepakt. Het saneren van het asbest dak van de kantine en kleedruimtes. Door een bijdrage van ruim € 28.000,- van Stichting Zeeland Refinery kon dit worden gerealiseerd.
  • Nadat het dak was voorzien van nieuwe dakplaten kon een andere doel om te verduurzamen worden gerealiseerd. Zo werden er met een mooie bijdrage uit het Fonds Coöperatief Dividend van de Rabobank 48 zonnepanelen op het dak gelegd. Een belangrijke stap in het doel om volledig over te schakelen op zonne-energie. Ook werd in dit jaar nog een mooie luifel voor de kantine gemonteerd, waardoor het publiek ook bij regen droog naar de wedstrijd kan kijken.

• Sportpark (anno 2020)
  • Sportpark (anno 2017)